»Film ni nujno samo zabava, vendarle je umetnost, ta pa ni namenjena uspavanju ljudi, ampak da jih prebudi, aktivira in spodbudi čustva, da naredijo nekaj novega.«
»Distopični filmi so pogosto vsaj malo futuristični, sam pa verjamem, da delujejo močneje, če so bližje tako nam samim kot tudi stvarem, ki jih poznamo.«
»Ne snemam neposredno političnih filmov, da bi promoviral določeno ideologijo ali stališče. Toda vse je politično.«
»Xhafer je paranoičen, a to še ne pomeni, da ga nekdo res ne preganja.«
»Ta uspeh me je zelo presenetil, jaz nisem človek, ki veliko da na nagrade ali stvari, ki bi jih izražali v številkah. Veliko več mi pomeni odziv gledalcev in poslušalcev.«
»Robovi posnetih prizorov, zmehčani z montažo, se med seboj zlivajo, pri tem pa je ravno izbrani medij omogočil vznik tretjega premaknjenega/imaginarnega prostora.«
»Dovolj mi je tega, da veliki režiserji, ki obvladajo svojo obrt in točno vedo, kaj počnejo, mučijo občinstvo. Povrhu to počnejo namenoma in zelo prefinjeno. Prepričana sem, da bi morali svoje veščine in znanje uporabiti kako drugače in ustvarjati boljšo umetnost.«
»Prizori morja, palm, borovcev ter tudi industrijski motivi imajo v filmu skorajda slikarske lastnosti, ob poslušanju vsebine pisem pa nas prevzame osupljiva estetika novonastalega ne-kraja.«
»Nikogar drugega si nisem predstavljal. Želel sem, da bi njena pripoved zvenela kot nenavadno akademsko predavanje, obarvano z melanholično liriko, ki jo je prebral avtoritativni glas iz prihodnosti.«
»Opravičilo za modernost je umetniški dokumentarec, v katerem si komisarji, kuratorja, umetniki, delegati in obiskovalci Paviljona NSK Države v času zastavljajo vprašanja o pomenu evropske kulturno-politične dediščine, njeni preteklosti in prihodnosti.«
»V dokumentarnem filmu si komisarji, kuratorja, umetniki, delegati in obiskovalci Paviljona NSK Države v času zastavljajo vprašanja o pomenu evropske kulturno-politične dediščine.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju